[Advcomparch] Πρόβλημα στην εγκατάσταση binutils

Konstantinos Nikas knikas at cslab.ece.ntua.gr
Sat Jun 14 00:11:17 EEST 2008

Αν δεν μπορέσεις να βρεις άκρη, στείλε ξανά ένα mail στη λίστα δίνοντας
και λεπτομέρειες για το σύστημα που χρησιμοποιείς ή πέρνα από το lab. Το
πρόβλημα εμφανίζεται μάλλον γιατί δεν βρίσκει το build-common όπως σου
ξανάπα. Ίσως έχει να κάνει με το σύστημα που χρησιμοποιείς. Αν θες
δοκίμασε να αλλάξεις στο build-common την πρώτη γραμμή όπου ορίζει ότι
χρησιμοποιεί το sh shell, σε κάποιο άλλο shell, π.χ. bash (αν και μου
φαίνεται απίθανο να φταίει αυτό).

Τέλος, σαν τελευταία λύση θα μπορούσες να αλλάξεις τα scripts και όπου
κάνουν source ./build-common να αντιγράψεις τα περιεχόμενα του
build-common. Θα ήταν όμως καλύτερα να βρούμε που οφείλεται το πρόβλημα.

Κ.