[Advcomparch] Ημερομηνία εξέτασης

Giannis giannist at gmail.com
Thu Jun 12 18:48:29 EEST 2008

Καλησπέρα... Προφανώς αν υπάρχει σοβαρός λόγος για τη μεταφορά της
εξέτασης(ειδικά αν είναι από τη δική σας μεριά) και δε γινόταν αλλιώς,
εννοείται πως δεν μπορούμε να πούμε τίποτα. Αυτό που έγινε στην προηγούμενη
εξεταστική και νομίζω εξόργισε πολλούς από εμάς, ήταν να μεταφερθεί
αυθαίρετα το μάθημα των Βάσεων (το οποίο είχε πρώτα αναβληθεί λόγω του
χιονιού) από την ημ/νία που είχε αρχικά οριστεί σε άλλη, εντελώς "μη_βολική"
για όλους του συνδυασμού ΥΛ, απλά και μόνο για να γίνει swap με μάθημα της
ροής Ε και να βολευτεί ο αντίστοιχος καθηγητής που το ζήτησε για τον, εχμ,
σεβαστό λόγο ότι συγκεκριμένες μέρες θέλει να τις αφιερώνει στην οικογένειά
του...
Όπως ελπίζω να καταλάβατε πλέον, απλά δε θα μου άρεσε να είναι και η
συγκεκριμένη μεταφορά μαθήματος ακόμα ένα επεισόδιο εύνοιας της Σχολής προς
κάποιες πιο... ενεργειακές κατευθύνσεις... :)
ΥΓ Τώρα που ξαναδιαβάζω το ποστ βλέπω πως βγήκε κάπως υπερβολικά τραγικό, ας
το αγνοήσουμε και ας κρατήσουμε την ουσία... :)