[Advcomparch] 1-bit predictor

Konstantinos Nikas knikas at cslab.ece.ntua.gr
Wed Jul 2 12:54:12 EEST 2008

GRIGORAKAKIS THEODOROS wrote:
> Στις διαφάνειες 'Lecture 3...' στο παράδειγμα του 1-bit predictor στη θέση μνήμης 108, το miss prediction μήπως είναι 2/100001? γιατί γίνονται λάθος προβλεψης για i=0 και για i=100000, δηλαδή σύνολο προβλέψεων 100001.

Όσον αφορά το miss prediction rate, νομίζω ότι συμφωνούμε πως δεν έχει
καμιά διαφορά αν είναι 2/100.000 ή 2/100.001.

Γενικά, παίζει ρόλο το παράθυρο στο οποίο παρακολουθείς τον predictor
καθώς και η αρχικοποιήση του. Αν ας πούμε τον αρχικοποιείς στο 1 τότε
για τις πρώτες 100.001 επαναλήψεις θα κάνει μόνο 1 λάθος. Ή αν
μεταφέρεις το παράθυρο παρακολούθησης από όταν i=50.000 (την πρώτη φορά
που συναντάς το loop) μέχρι την αντίστοιχη στιγμή τη δεύτερη φορά που
συναντάς το ίδιο loop τότε έχεις πάλι 2 misspredictions στις 100.000
προβλέψεις.

Επομένως γενικά προσπαθείς να βρεις το μεσο όρο των misspredictions
(μέσα σε λογικά πλαίσια ακρίβειας πάντα).

Κ.