[Advcomparch] Προβλημα με την εγκατάσταση SESC(2)

Konstantinos Nikas knikas at cslab.ece.ntua.gr
Fri Apr 18 00:33:57 EEST 2008

Το πρόβλημα οφείλεται στο ότι σου λείπει η zlib βιβλιοθήκη. Το όνομα
όμως του πακέτου που πρέπει να εγκαταστήσεις εξαρτάται από τη διανομή
που χρησιμοποιείς. Για fedora ας πούμε που χρησιμοποιώ εγώ είναι
zlib-devel. Κάτι ανάλογο θα είναι και για το δικό σου σύστημα. Αφού
έχεις το εγκαταστημένο το apt-get τρέξε :

$apt-cache search zlib

και θα σου πει πια πακέτα είναι διαθέσιμα και την περιέχουν. Επειδή
χρησιμοποιείται συχνά, δε νομίζω ότι δε θα μπορέσεις να τη βρεις.  Αν
δεν τη βρίσκεις μάλλον πρέπει να προσθέσεις repositories για να τα
χρησιμοποιεί το apt-get.

Επίσης μπορείς να ρίξεις μια ματιά και στο site:

http://zlib.net/

Κωστής