[Advcomparch] Μεγαλύτερη ακρίβεια δεκαδικών ψηφίων στο IPC

Konstantinos Nikas knikas at cslab.ece.ntua.gr
Mon Apr 14 12:45:53 EEST 2008

Ακριβώς όπως τα λέει ο Γιώργος.

Το IPC ορίζεται ως Instructions/Cycles, οπότε μπορείτε να κάνετε την
πράξη μιας και το report.pl σας δίνει και τα 2 αυτά νούμερα. Αν δε
θέλετε να κάνετε την πράξη, μπορείτε να αλλάξετε το report.pl να τυπώνει
με μεγαλύτερη ακρίβεια το IPC.

Το ίδιο ισχύει και για το miss rate. Μπορείτε να πειράξετε το report.pl
η να ψάξετε να βρείτε τα νούμερα μέσα στο αρχείο που παράγει ο sesc (το
οποίο διαβάζει το report.pl) και να υπολογίσετε μόνοι σας το miss rate (
Miss rate = total misses / total accesses).

Γενικότερα όμως δεν υπάρχει κάποιος χρυσός κανόνας που να λέει ότι miss
rate θέλει 3 ή 5 δεκαδικά ή ότι το ΙPC το θέλουμε με ακρίβεια χιλιοστού.
Εμείς απλά ζητάμε κάποιες γραφικές όπου να φαίνονται οι μεταβολές των
μεγεθών. Αν λοιπόν το miss rate ήταν κάποια στιγμή 2%, μετά έγινε 1.5%
και για τα επόμενα σημεία πέφτει στο 0.00%, είναι μια χαρά και σημαίνει
απλά ότι η cache μεγάλωσε τόσο ώστε να μηδενιστούν πρακτικά τα misses.
Μόνο αν ένα μέγεθος είναι συνέχεια "σταθερό", αξίζει ίσως να μεγαλώσετε
την ακρίβεια (να κάνετε zoom δηλαδή) ώστε να παρατηρήσετε τυχόν μεταβολές.

Όσο για τα ελληνικά, τσέκαρε ότι το encoding του client είναι κάποιο
Greek (κατά προτίμηση Greek ISO88597).