[Advcomparch] Μεγαλύτερη ακρίβεια δεκαδικών ψηφίων στο IPC

George Vlach george_vlach at yahoo.gr
Sun Apr 13 16:36:06 EEST 2008

Γεια σας!
Υπάρχει κάποια επιπλέον εντολή για να εμφανίζεται το IPC και το miss rate της cache με μεγαλύτερη ακρίβεια;

Γιατί παρατηρώ στο mcf το IPC να κινείται στο 0,49 - 0,50 και το miss rate της iL1 να πέφτει στο 0,00% από την πέμπτη μέτρηση και πέρα.

Κάπου διάβασα για την πράξη nInst/Cycles αλλά δεν κατάλαβα πως την χρησιμοποιούμε.

ΥΓ. Αν μπορείτε να μου στείλετε την απάντηση σε λατινικούς χαρακτήρες γιατί στο προηγούμενο μήνυμα που μου στείλατε στη θέση των ελληνικών χαρακτήρων υπήρχε  ο χαρακτήρας ? ή αν φταίει κάποια ρύθμιση που έχω κάνει πείτε μου να τη διορθώσω.

Ευχαριστώ!

 Χρησιμοποιείτε Yahoo!
 Βαρεθήκατε τα ενοχλητικά μηνύ ματα (spam); Το Yahoo! Mail διαθέτει την καλύτερη δυνατή προστασία κατά των ενοχλητικών μηνυμάτων
 http://login.yahoo.com/config/mail?.intl=gr